quarta-feira, 30 de abril de 2008

WE'RE IN THIS TOGETHER

How it sounds to you? Oh gosh, it really makes me kind of happy. I mean it. It remains on me great memories.

you and me
we're in this together now
none of them can stop us now
we will make it through somehow
you and me
if the world should break in two
until the very end of me
until the very end of you

awake to the sound
as they peel apart the skin
they pick and they pull
tryin to get their fingers in
well they gotta kill what we found
well they gotta hate what they fear
well they gotta make it go away
well they gotta make it disapear

the farther i fall i'm beside you
as lost as i get i will find you
the deeper the world i'm inside you
forever and ever i'm a part of you and me
we're in this together now
none of them can stop us know
we will make it through somehow
you and me
if the world should break in two
till the very end of me
till the very end of you

Só isso. Estava ouvindo música no shuffle e de repente me cai esta faixa que tanto diz a mim.

3 comentários:

Lks disse...

acasos oportunos me apetecem
x)

x mah disse...

e eu em falta com voce, pra variar. uhauhahuahuahuahuahua
estou com saudades, e não é mentira hein? ahuauhauhauhaua
precisamos colocar o papo em dia luke! peguei um péssimo dia pra vim aqui né? nao to muito inspirada pra comentarios legais... perdon! uhauhahuahua

um beijo enorme pra voce. <3

mari_bondo disse...

eu gosto quando escuto uma música meio que "sem querer" e acabo prestando atenção na letra e descobrindo que tem a ver com a minha atual situação (: